Första

Grym nyårsafton. Kanske bästa någonsin. Middag hemma hos Andrea o Virre. Maten blev supergod. Drickat lika så. Och givetvis sällskapet, men det visste vi ju sedan innan. 12-slaget firades på Götaplatsen och när jag hörde Abbas happy new year och såg på Nanna och bildspelet på konstmuseet började jag nästan gråta. Många fina konståkningsminnen i den låten ja. Dock är det ganska oklart att folk står med raketer i händerna och skjuter iväg. Självmordsbombare? Eller bara dumma i huvudet.

Festen fortsatte hemma hos Cag. Och sedan vidare in i dimman.


Tänkte lägga upp lite fler bilder från nyår, men det går oerhört långsamt så här är tre så länge!


Känner på mig att det kommer bli ett bra 2010, dock är förra året svårslaget med allt som hände. Men jag tror på framtiden! Okej nu måste jag sluta annars kommer ingen tro på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0