Party all nigth long

Vilken helg det blev. I Lördags började vi med lite vin, fortsatte med lite mer vin. Sen gjorde vi stan kan man säga. Lounge till att börja med, fullt, svettigt och härligt. Hade glömt att det var så när man gick ut! Fortsatte festen på gamla goa parkan! Folk jag inte träffat på galet länge.. När dom vid 5 stängde blev det donken där Andreas stolt visade sitt att han var student och vill ha sin rabatt. Bra jobbat. Tack för sängen hörrni!

Igår var jag inte nådigt sliten. Men eftersom jag lovat bort mig som sällskapsflicka var det bara att dra sig i kragen och göra mitt bästa. Jag tycker ändå att jag lyckades ganksa bra, en kväll med pannkakor, ensam mamma söker och lite kvalitetstid.

Bilder utlovas vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0