Känner du igen dig?

Det blev en löprunda två varv runt delsjön, så skönt. Kände inte att ett räckte så det blev ett till. Däremot har jag ett litet probelm när jag springer; min högra hörlur trillar ur hela tiden (har silikon proppar). Jag försöker sätta tillbaka den, gräver den djupare och djupare och trycker in den i örat så det nästan är inne i hjärnan, men ändå lyckas den ändå alltid trilla ut. Vilket är fruktansvärt irriterande när man är inne i världens skönaste flow. Någon som har tips på vad jag ska göra?????

Kommentarer
Postat av: katt

haha kan du inte skaffa sånna old-school freestyle hörlurar som är som ett diadem?:P

2009-10-10 @ 22:16:50
Postat av: katt

haha kan du inte skaffa sånna old-school freestyle hörlurar som är som ett diadem?:P

2009-10-10 @ 22:17:04
Postat av: Jojo

Ja snart ar det ju vinter hemma sa da passar det ju bra att springa med pannband! =) bara att stoppa i horlurarna och ha pannbandet over oronen och saken ar biff! =)

2009-10-12 @ 07:04:45
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0