Underbara måndag

Var så sjukt trött i morse att jag NÄSTAN ringde och sjukanmälde mig, men eftersom vi hade möte i morse var det bara att dra sig upp ur magnetfältet  i sängen och sätta sig på bussen. Tror jag sommnade cirka 7 gånger på en bussfärd på ca 32 minuter, bra jobbat.

Ska ner på stan efter jobbet för att skaffa nya brillor, mina är numera så repiga så jag inte ser något alls i dom, har väldigt stor användning för dom, eller inte.

Har även capoeira träning ikväll, men det är tveksamt om jag orkar. Borde verkligen gå men kroppen protesterar. Det kankse blir bättre efter lunchen som jag ska gå och äta nu!

/A

Kommentarer
Postat av: Jayjay

ojoj sweet sweet anna, du verkar vara lite sleten.. ;) Snart bliru mer sleten då ja kommer ner o röjjer me dej :D läääängtar massa massa.. får se när d blir av. ska kolla mig för om den 30e så får vi se.. :) Me miss u!! puss

2009-05-18 @ 19:40:19
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0