Saknar..

Dra upp volymen och lyssna på den här sköna låten, dessutom på Ukelele! Hoppas han kan komma och lära oss lite en dag, eller vad säger du 91:an??????

Sitter och kollar på bilder från Nya Zeeland och lyssnar så klart på Save Tonight, tårarna rinner ner för mina kinder , gud vad jag saknar livet där borta på andra sidan jorden, helt sjukt. Jag saknar mina musketörer, jag saknar Liz, Rob, Mark, Todd, Jag saknar Royal och Aron (trodde aldrig jag skulle säga det!) Little rock, sprig and fern, köttstället, frechan, jag saknar våra utflykter, våra vinprovningar, våra långa partynätter, kiwitime, jag saknar klassen, stranden, långa vandringar upp för bergen, äventyren.... Jag saknar marknaden på lördag förmiddag, musiken (tack gode gud för alla skivor jag köpte!), kravlösheten.... Listan är så lång så det räcker inte till. Jag vill tillbaka till ett liv utan alla måsten och njuta av nuet. OOh vad jag saknar det. En svunnen tid.. Kom tillbaka...





Kommentarer
Postat av: Bergwall

Åhh sweet sweet anna! du får mig att bööööla... :') D va fiiina tider d. Men nu kommer nya fina tider, o leva i nuet o älska d man gör kan man ändå ska du se.. Man måste bara hitta rätt lixom.. :) Ja kan väl säga att ja e nöjd me valen av bilder du lagt upp på mig, spec. posen i bikini.. haha najs one anna!!! Men ja ger dej d helt enkelt, för va skulle livet va om man inte bjöd på sig själv lite?! Nej justde, inget!! O en sak till, ja ska knäcka han på uku - that's a promise ;) Miss u!!! Vi ses snart o kan iaf ha åtminstone en bekymmersfi helg o leva kravlöst! D klubbas nu! Mötet dissmissed ;)

2009-05-25 @ 21:51:43
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Ingvarsdotter

Mina fina flickor, som jag saknar er nu! Mina 2 andra musketorer, vilken tid vi hade tillsammans med var underbara klass i underbara Nelson! Jag gar fortfarande pa KIwi time, och jag maste saga hur glad jag ar som stannade kvar, jag var inte redo att aka hem. Kom tillbaka nar ni vill tjejer, Ingvarsdotter ska sta med armarna oppna och ta emot er! Idag kommer Karin upp och stannar over helgen, det blir rejalt med fest! Igar traffade vi var nya van svenska Mia over en middag med gott vin och massa skratt o prat. Superkul! Jag borjar natverka over hela Auckland, o har givetvis varit o lyssnat pa John Key igen!!KRAM PA ER!!

2009-05-29 @ 00:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0