Jag rullar

Det känns förvisso som jag rullar fram (lite mycket fika på senaste?) men jag har även rullat fram på Volvo hela dagen. Evenemangs avdelningen på copmany tog sitt pick och pack och styrde kosan mot Troslanda idag, för att fira alla födelsedagar... Kul att se hur allt fungerar med att tillverka bilarna, coola simulatorer och så inte minst provköra alla bilar! Min favorit var en S80 med V8.... Laki, Laki... Grym arbetsdag. Plus att vi då fick födelsedagstårta. Mums..

En hård träning ikväll väntade mig, känner mig inte helt frisk fortfarande så det bästa kankse inte är att köra ett stenhårt pass men jag kan inte göra något mitt emellan, antingen gör jag eller inte! Så det så..

Nu är det dags för duschen och sen lite fotboll
(Jag fotboll? Men det kan väll inte bli så mycket bättre än såhär!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0