If I just lay here, would U lie with me

Sitter och lyssnar på Snow patrol (älskar verkligen Spotify), har vart ute på en liten cykeltur idag ner till "centrum" och köpt ekologiskt vin från Argentina, känns ju väldigt ekologiskt. Kan ju i alla fall hoppas på att det inte är så mycket tillsatser i, men det har ju fraktats runt halv klotet. Jaja, bara det smakar. Ikväll blir det party hemma hos L som fyllde år igår! Grattis

När jag idag bestämmde mig för att cykla istället för att ta bilen tänkte jag inte på att det står två motocylkar i garaget och lilla Anna skulle försöka flytta på dom. Först hitta nycklarna så jag kan låsa upp alla lås och kättingar sedan rulla ut dom utan att få dom över mig, det var då ett träningspass utan dess like. Jag har ju funderat på att ta MC-kort men kom idag på att jag nog behöver biffa till mig lite för att överhuvudtaget orka flytta på den. Tänk om jag står mitt på Avenyn med min fina Ninja, och jag inte orkar dra runt den, haha. Hoppas capoieran hjälper till lite på vägen..

Ha en bra dag i solen!
Jag sitter inne och pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0