Feber frossa, förkyld och har en kniv i halsen

Lägger mig när och självdör i min säng nu. Jag föröker läsa min bok som förövrigt är grymt bra men lyckas hela tiden somna och varje gång jag vaknar, må om än ännu sämre. Jag känner mig nästan som en kille som jag klagar över en stackars förkyldning, men vem vet, det kankse är svininfluensan?

Hittade som tur var ett stor förråd med ipren, treo, alvedon, citodon, voltaren, strepsils, bafuccin, mucoagin, näsdukar, nässprej, näsolja och en massa annat så jag ska lyckas döva mina krämpor lite. Jag är redo att slåss för min hälsa!

Grrrrr

Kommentarer
Postat av: Jayjay

Men min sweet sweet anna. Bli frisk nu så ja kan komma o ha lååånga nätter me dej :) hihi... miss u my love pusspuss, knús knús ;)

2009-05-21 @ 00:21:10
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0