Nej ingen bloggpaus,

det har bara vart lite dåligt med uppdatering, förlåt! Men i helgen har det vart fullt(?) upp med fester, lite plugg och fika på staden. Vi har även haft finbesök av Mikaelas kompisar hemma från Sverige, Karin och Anna.

Och nu då, idag, har vi vart på en skön vandring til Cable Bay. Vilket började rakt upp i himlen sida vid sida med kor och får. Men atmosfären var sjukt skön med (som man numera är väldigt bortskämd med) helt otroliga vyer och så vidare. Även om det känns rätt gött i kroppen nu så är det bara att ta nya tag för att imorgon skall vi gå upp fö Mt Artuhr som är 1795 m högt. Känn på den.

Så nu är det väll snart dax att krypa ner i säng, ska göra mig lite te och se hur länge jag kan håla mig vaken. Vilken tid är det egentligen okej att gå och lägga sig?

Lever jag imorgon ska jag lägga upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0