Busy, busy

Ja, det har ju vart en väldigt upptagen helg. Främst av mitt SKYDIVE!!!! Något av det absolut coolaste jag gjort i  hela mitt liv. Känslan är obeskrivlig.. Sedan har det egentligen inte hänt jätte mycket, jag har vart ganksa trött efter våran resa så lite tid för vila har jag tagit mig. Det var ju earth hour, vi släckte ner men Sandra Dee var tvungen att måla naglarna så vi fick ju tända igen...

Denna veckan är vi i klassrummet nästan hela veckan, tungt.. Haha, nä men känns helt sjukt att det här faktist är sista veckan vi går i skolan. Nästa vecka är det bara våra presentationer kvar, vilken inte är helt klar än så får nog lägga på ett kol!

Bilder från mitt galna hopp kommer antagligen i veckan om jag får tid, annars så snart jag får tid och ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0