Väntar på frukosten

Torsdag idag vilket betyder - frukost på jobbet - vanligtvis. Men tydligen inte idag då den är sen och det blir väll som en tidig lunch. Men jag är hungrig som ett djur.


Igår tränade vi akrobatik på capoeiran vilket var ganska spännande. Jag känner mig en aning mörbultad idag kan man säga.


Ser fram emot helgen, det blir både in och utflyttningsfest på samma gång, ska bli intressant att se hur de går. Kan ju inte sluta med annat än med.... tjaa, det återstår att se. Men det kan väll knappast gå annat än bra när jag är med mina favoriter.


Se u there

Love


Kommentarer
Postat av: Bergwall

var ska du flyttaaaa??

2009-06-12 @ 10:12:19
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0