Tillbaka i Götet

Pendlar ganksa mycket mellan Smögen och Göteborg just nu. Helst hade jag stannat på Smögen resten av sommaren men plikten kallar och jag får njuta av lite stadsliv emellanåt.

Helgen har vart underbar, känns som jag haft semester i en vecka. Sol, bad och fest!

Nu ska jag börja förbereda mig inför min födelsedag (som är på lördag för alla ovetande!), har inte önskat mig något iår så borde kankse göra en liten önskelista.. Men vad behöver jag egentligen? En lägenhet? En ny bil? En ny dator? Jaaaa tack!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Heeeey bejby! Funkar det inte att skicka sms till mitt (ditt gamla) nz-nummer alltsa? Gud sa skumt...men det har varit en del problemos med min telefon, det ar sakert den som spokar. Gud, sa underbart det later hemma i GBG, varmt o skont och SOMMAR! Bada, sola och njut at mig ocksa, sweetie! Och i almenackan star puppy loves boooschdaj uppskriven har pa lordag, det ar ju helt tokig att du ska bli 23 o gamla tanten! :) Allt ar annars bra har i NZ, vi trivs fortfarande hur bra som helst, det ar gott det! Massa karlek till dig, snygging!

2009-06-30 @ 10:33:20
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Bergwall

öhhh, räckere me en fin sång? Har inte riktigt rå me en bil, en dator elle så.. :)callar dej i veckan snäckan ;)

2009-06-30 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0