Sweet as

Hey there!
Hoppas allt är bra med er där ute i vida världen.. Här i Nelson känner man att det börjar bli höst då det vart lite kallare idag trots att solen skiner. Igår kväll var jag hemma hos Eva och fick mig lite finsk dunder medicin och känner mig mycket piggare idag! Så vi tog oss e tur på stan, jag hittade en super snygg bikini från rip curl som jag kommer använda flitigt (jag hoppas att vädert tillåter de sista veckorna!) och ett halsband, allt på rea såklart! Sweet as!

När klockan var runt halv ett undrade vi: vad ska vi göra nu då? Jo vi går på bio, She's just not that into u. Helt okej film men hade förväntat mig lite mer. Tidsuppfattningen blir lite konstig när man går på bio mitt på dagen, och solen skiner när man kommer ut, jag var ju redo att krya ner till kojs. Men efter en kaffe blev jag människa igen..

Nu ska jag laga lite middag, sen blir det nog en kvällspromenad runt stan, eller kankse går till Little Rock och sjunger lite Kareoke.. Vem vet vart kvällen tar vägen?!

Ha det gött! XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0