Regn...

Sitter i Pahia (Northland) och ska snart gå och lägga mig. Jag och Andrea har suttit och spelat kort och lyssnat till regnskurarna som kommer med jämna mellanrum. Det är varmt ändå och livet är gött efter ett glas vin. Om vädret tillåter imorgon åker vi ut på en dagstur med en katamaran och kollar på delfiner, solar, badar, snorklar, äter...hoppas!

Vi åkte från Auckland idag, lite shopping avklarad. Blev en del fynd, ett som jag är riktigt nöjd med är ett par bruna indiansandaler för ynka 10$.. Åt frukost i hamnen och kollade på de STORA färjorna, i Titanic storelk alltså. Har även vart lite kulturella och kollat in några byggnader... (Det är ju ändå kulturturism jag läser....)

Innan det firade vi Andreas födelsedag i Welly, men det blev lugnt eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter. Så vi har lite att ta igen med andra ord. Party!

Händer något mer där hemma förrutom snö, rege och rusk?

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0