Nelson brinner ner

Det är svart rök som ligger tung över Neslon. Det är skogsbrand på andra sdeidan kullen och ´har pratat på nyheterna om att evekuera stan. Hoppas dom snart får det under kontroll så vi kan känna oss lugna i våran lilla lägenhet.

Jag känner mig förkyld och har haft ont i huvudet hela dagen så jag ska nog gå och lägga mig om en stind så jag inte blir sjuk. Vi började med ett mini projekt denna veckan i skolan som ska vara inne på Torsdag. Vi delades in i olika grupper och vi fick Canterbury vilket är ett stooort område, men roligt!

Hörde att Madonna kommer till Göteborg den 9 augusti, ska försöka få tag på biljetter här från andra sidan jorden! Vore så grymt att gå alltså!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0