Hösten närmar sig och förkyldningen med den

Hey chickas!
Kom precis hem från en sväng på stan, även idag möttes vi av ett regnit Nelson.. Men det är fortfarande ganksa varmt ute men hösten är defenitivt på väg, tyvärr. Jag hade gärna njutit av sommaren ett tag till. Jag har ju bara ett par jeans med mig så funderar på om jag ska köpa ett par nya, får se vad ekonomin tillåter!

Vi har ätit sushi och ätit världens godaste choklad kaka idag, death by chocolate... Ja ni hör ju. Vi (jag och Helena)bokade även bio ikväll då vi tänkte se Son of a lion, ska bli lite spännande och se en pakistansk film. Nu ska jag vila en stund så jag inte somnar på bion ikväll.

Och mamma, nu har jag vart på apoteket och köpt nässpray och massa annat mot förkyldning så hoppas det är någon dunermedicin som biter mot mina äckliga basilusker!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0