Helgen so far

Jaa igår var det ju den efterlängtade reagge festen. som var hur bra som helst. Hade med oss lite picknick och satt och åt och lyssnade på lite skönt gung. Lite längre in på kvällen släppte vi loss och skakade tassarna på dansgolvet. Hur bra som helst, utomhus, under träden med massa ljusslingor överallt och åldern var från 0-75. Lyckat. Kvällen fortsatte på Little Rock där det som vanligt var alldeles för mycket folk så vi bestämde oss för att gå hem och sova istället.

Igår på dagen låg vi på stranden och det var nog varmaste dagen sen vi kom, idag är det lite molnigt och jag ska ta mig en liten promenad om en stund, ikväll ska vi på bbq party.

Veckan som kommer går vi bara i skolan tis,ons, tors för att imorgon är det något typ av Nelsonfirnade. Lite oklart vad som händer eller varför men lediga från skolan är vi iaf. Jag hoppas på sol så jag kan jobba lite  på brännan.

Ha det gött där hemma! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0