Able Tasman National Park

Hej på er där hemma!

Jag har inte dött efter toga festen i lördags.. Men kul hade vi!

Denna veckan har vi vart i Able Tasman National park och paddlat waka (som är typ två ihop bundna kanoter som man paddlar tolv stycken i), vandrat, kollat på naturen, lärt oss lite krigsdans som marerna gör, druckit hälsosamma teer från olika träd, badat, solat, lyssnat på storytelling av Kyle, vart på sälsafari, kollat på lysmaskar i grottorna. Ja fullt upp alltså. Idag när vi skulle paddla hem ÖSTE regnet ner men det gick bra ändå, jag drunkna inte, och vi såg en liten pingvin! Det var en snabbresumé av vad som hänt denna veckan. Nu är jag död och ska lägga mig å sova en stund, sedan stundas det utgång har jag hört! Får väll se hur det blir med den saken!



Idag åker Andrea och det ska bli så skoj att se henne igen om ett par dagar!

Massa kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0