Vad ska jag göra idag?

Det här med att vara "arbetssökande" är då inte lätt. Vakanda vid åtta i morse, kollade på nyhetsmorgon. Åt frukost ute i solen på verandan, tvättat och städat lite. Men fortfarande inga jobb sökta. huum, får nog ta mig själv i kragen och i alla fall skriva ihop ett vettigt CV.

Eller så ska jag försöka ladda inför helgen då jag ska gå ner längs S. Larmg. i bikini/baddräkt. Det kan behövas vill jag meddela, min fråga är, om det regnar? Ska jag då gå i bikini/baddräkt och paraply, känns inte helt 100. Provning på torsdag i alla fall.

XXX

Kommentarer
Postat av: Bergwall

hihi då blire ju hur sött som helst..



Oh du om d regnar, ah då blire kallt, men d matchar ju d du har på dej trots allt ;)

2009-08-25 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0