Jag är helt slut

Har precis kommit ur duchen och väntar på att maten skall bli klar, lax efter beställning, muuums!

Jag fick gå lite tidigare från praktiken idag, har inte riktigt kommit igång med något projekt än och bestämde mig istället för att ta mig en liten löptur. Men den blev inte så liten. Det blev Delsjön runt! Ack vad jobbigt men så skönt! Jag blev dock ganksa irriterad när en gubbe (som ser ut som han borde ha rullator med tanke på hållningen) kommer och lufsar om mig på slutet! Tävlingsmänniskan i mig kom fram och jag var tvungen att sätta fart igen, Jag vann! Muhahah.. Fast han visste kankse inte att vi tävlade? Så nu ska jag decka i soffan!

Over n' out

Kommentarer
Postat av: Bergwall

hahaha näe du Sweet sweet anna, han visste nog icke d!! hahaha

2009-04-23 @ 16:49:09
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0