Happy Easter!

Eller gla påsk på er där hemma! Själv är jag hemkommen från kyrkan precis, såå fint. Det finns en stor katedral här i Nelson som vi besökte och var katoliker för det stund. Mycket sång och böner! Jag gillar't. Efter gick jag och Mikaela till köttstället som vi kallar det för en sista frukost i solen här i Nelson. Det är påsk, höst, soligt och hur skönt som helst,

Snart ska vi åka till Marpoua för att gå på en jättestor påskamarknad, hoppas jag hittar några sista fynd! Efter ska vi hem till vår rektor för lite champange. Nu har en efter en börjat droppa av och är på väg hem, jag och Helena åker ju inte förrsen på tisdag så vi har i alla fall en dag till!

Nu hörs vi nog inte försen jag kommr hem! Men då ses vi! (Om någon vill rulla ut röda mattan för mig när jag kommer så är det kl 18.20 på onsdag som gäller, lokal tid!)

PEACE and may the Lord be with u

Kommentarer
Postat av: Bergwall

Gla pask gobit! Vi ses imorrn, redo att lyfta hem igen.. buhuuuuuu va sorligt, men sa ere.. pusspusspuss

2009-04-13 @ 10:34:18
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0