Gais?

Idag när jag och Mattson satt och hade jätte mysigt i solen på kungsportplatsen tyckte jag att det kändes som det var lite oroväckande mycket poliser runt omkring (det var inte dom jag hade behövt oroa mig för!) När vi precis ätit upp hör jag ett sorl inne från gamle dörra och ut kommer en massa makrillar! Dom står där och skriker en massa saker och gör sina danser. Innan de börjar marchera mot Ullevi sprutar  de en massa orange rök och röda raketer. UUUUUSH. Dom förstörde min eftermiddag.

Nu ska jag dricka kvälls te.
God natt bloggen.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Så skulle änglarna aaaaaaaldrig göra..!

2009-05-01 @ 23:31:22
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0