Tågresa

Ja idag blev det tillbaka till Götet efter några dagar i Lish.. Hann med en liten sväng på stan när jag anlände till Götet, köpte ett par svarta sametsbyxor, men kom på att jag redan har ett par så kankse borde lämna tillbaka? eller? Neeeeeeeh...

Vi "började" med våra ny projekt idag.. fast jag och Mikalea kom överens om att läsa lite själv i helgen istället. Johanna är ju ändå i England så.. Hur jag nu ska hinna plugga i helgen då? Ska jobba och har tusen andra saker att göra.. OCH jag har ingen bil i helgen... Så blir buss igen.. Så trist men åker gankse mycket nu så är väll lika bra att köpa månadskort..

Borde också boka biljett till Nya Zeeland..

Ska nog ta det lugnt ikväll, kolla film och käka en god middag kankse? mmm

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0