Sängen väntar

Go kväll!

Kom precis hem från min älskling, kollat på sex and the city och ätit godis och chipis.. mmm känner mig dock lite lätt illamående och skulle helst spy upp allt.... men det var gött iaf, är ju bara helg en gång i veckan!

Jobbade några timmar idag, gick bra.. Var och hämtade mitt pass också, det såg väll okej ut. Jag såg däremot inte okej ut när jag skulle hämta ut det då jag hade idominsalva över och i hela näsan, jag sa bestämmt till mamma : Säg till mig innan jag går ur bilen att torka bort det! Men kom mamma ihåg det? Nej såklart inte.. Satt värsta polishunken och lämmnade ut passet också,,, uuuh, Han vet ju till på råga allt om mig också eftersom han sett mina personuppgifter....Hahaha jävligt nice intryck!!!!!

Ja det är ju en lång dag imon också så go natt på er! Mina nallar väntar på mig i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0