Lisccch..

Ja idag åkte jag på en liten road trip till Lidköping.. Hade inte riktigt fattat vart läganheten låg men det ligger iaf vid ICA SUPAERMARKET Margaretelund, Vändgatan 2 A.. Kommer ju ta en evighet att gå till skolan nu, spec eftersom min cykel är inlåst i johannas förråd! huuuum, men efter denna sommaren så borde jag vant mig vid att gå... Lidköping är trots allt inte SÅ stort....

Ja kollektiv kommer jag nog få nog av men ni är hjärtligt välkommna att sova hos mig båda två! =)

Borde kankse plugga lite....? Skolan börjar trots allt på måndag, känns helt sjukt men ska ändå bli skoj att träffa alla..

Träffade precis Andrea och Nanna, har saknat er så, det blev ganksa mycket kaffe så jag lär ju inte sova på ett tag, kankse blir lite fest imorgon också om jag får bestämma!

Kankse laddar upp lite bilder senare... Lär ju som sagt inte sova på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0