Ingen skola..

Näää ni jag tänker då inte sitta i skolan imorgon och snörvla, blir att jobba lite hemma istället med mitt och H seecret projekt..... Ska ju vara klart på torsdag så får hoppas på att vara frisk då så jag kan redovisa...

Kollade precis på Kellys hjältar med Cliffan, underbart... Sen blev det ett avsnitt av Gossip girl, hoppas det börjar snart igen, jag har ingen TV i Lich än men ska nog flytta in en snart...

Här är min goa kofta som jag köpte igår... Har kommit på att den är väldigt varm men det passar ju mig eftersom jag alltid fryser...


Blir väll en lugn kväll idag också, hoppas ni också har det... Gött att vara hemma iaf för nu ropar pappa att det är mat! Mummma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0