En hård dag..

Kom precis hem från jobbet, vart ganksa lugnt idag... Tur det...

Vaknade imorse med VÄRLDENS migärn.. Antingen tål jag inte rosevin längre eller så är jag en vekling. Proppade i mig lite alvedon med mera, åt frukost med mammasen sen kändes det bättre, men behöver nog sova lite nu.. På vägen till jobbet tänkte jag vara lite smart och köpa lunch innan eftersom jag bara har en halvtimma, sushi, men då öppnar dom inte försen kl 11... grrrrr så det blev frukt och kyckling till lunch idag! haha gott va?

Efter jag sluta köpte jag en ny foundation från make up store, färg; vanilla, är man blek då eller? För vanilj är ju typ vitt... Efter en skön förkyldning är definitivt all färg från Grekland borta.... snyft, vill ha sommar igen.

Blir nog till att ta det lugnt ikväll även om många ska ut, morfar ligger på sjukan så känner mig inte direkt på partyhumör. Kankse cyklar och hyr en mysig film istället.

Okej hoppas ni får en rolig kväll ute på stan!
X X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0