Smögen

Älskade Smögen, när jag åker över bron får jag frid i själen. SÅ underbart att vara här igen. Saken blir ju inte sämre av att solen skiner i fulla drag! Tog mig en liten promenad på mitt Hasselösund...


Dagens outfit: Skinnjacka HM, t-shirt Zara, scarf Jackpot, byxor Zara, skor Adidas solglasögon Roxy





Cubus VIP kväll igår var det la sådär.. 30% på allt vilket var toppen.. Fyndade två svarta mini klänningar (alltid bra att ha) men "modevisnigen" var KATASTROF, modellerna typ sprang förbi och glömde nog att det faktist var modevisning...



Gissa vem som är modell?

Ska nog försöka plugga lite nu, sen blir det nog en promenad ut till Smögen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0