Shopping

Eller ja, det blev ingen shopping. Jag och mamma åkte till freeport för att se om dom hade något att erbjuda... Det hade dom, hittade ett par snygga byxor men som varken var i min storlek eller prisklass!

I skolan idag skulle vi göra en liten enkät undersökning på stan (vilket jag inte tycker om, att jaga folk på stan) det var iaf en kille som trodde jag gick på gymnasiet! hahaha tack för den, jag tar det som en komplimang!

Igår kikade vi på Världens härligaste män, vilket bra program...

Innan det lagade jag en jätte god paj... receptet hittar du Här! Lägg till lite kyckling och vi är hemma!

Ha en bra kväll...



Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe lillpluttisen..... hur har du det hemma i götet?? Jag, sandra och evert sitter här i lisch och pluggar som fän.. pusselipuss säg hej till avenyn

2008-10-31 @ 12:29:25
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0