Inlägg nr 100

Ja jag bloggar på och dagen till ära är det inlägg nummer 100!

Vaknade av att det satt en JÄTTE stor spindel på väggen, jag tycker inte om spindlar för den som inte vet, fick panik, vad ska jag göra? Jo jag springer upp ur sängen tar damsugaren och suger upp den! Kan ju inte krossa den med en tidning med risk att det blir en fläck på min vita fina vägg! Jag stängde iaf in damsugaren (och spindel) i ett annat rum så den inte får för sig att krypa ur!

Nu ska jag åka till Haga badet för lite vardags lyx och ansiktsbehandling! Så skönt!!

Ha n bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, du behöver nog inte oroa dig för att spindeln ska ta sig ut, den dog säkert av att du sugde så hårt :P

2008-10-24 @ 09:49:44
Postat av: Miss J

usch fy blä för spindlar!!! :P hur var high school musical on ice då?

2008-10-24 @ 17:26:51
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0