Gamoto

Kom precis hem från Lidköping, och folk kan inte köra bil. Blir så trött, när det är tvåfiligt ligger dom i 110 sen när det blir lite smalare kör dom i 70, vägen blir lite bredare och de gasar på... Håller på så och jag kan inte köra om, IDIOTER! Lär er köra bil....

Kollade på idol igår, varför har alla killar så mycker smink på sig? typ läpstift, mascara med mera?! Okej att de sminkar sig men de ska väll inte se ut som tjejer heller?

Huum, så nu har jag klagat lite..

Ska till Operan iväll och kolla på Mozarts Requim, kommer bli grymt, sprätter redan lite i benen så får nog dansa runt lite nu medans jag tvättar och städar lite!

Vad ska ni göra ikväll???


Kommentarer
Postat av: Elenaki

Ella re, ti les more! Värst vad du svär förken liljegren! haha.. men kul va det;) Ikväll blir det filmkväll och ost/kex/vin hos mig!! Vad kul att du ska på operan! Ha det så sköj så hörs vi!! Puss å kraam

2008-10-03 @ 14:59:14
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0