FUCK CSN

JAG HATAR CSN AV HELA MITT HJÄRTA. Inte nog med att dom redan är snåla som as och har ett studiebidrag på knappt 2500 kr. Jag har tydligen tjänat FÖR mycket pengar, det vill säga 45 000 på 6 mån, fyrtiofemtusen... Egentligen får man bara tjäna 35 000... Är det ett jävla skämt eller? Menar dom på allvar att jag inte ens ska leva på fem ynkliga tusen innan skatt i månaden! Fuck them! Tack för den, nu väntar en skön räkning som ska återbetals! Tjo ho! Tji fick jag för att man försöker jobba och slippa ta studielån... Borde väll inte vart överambitös! Blääääääääääääääääääää

Hur som helst, kom precis hem efter att ha ätit världens godaste lunch med tårtbuffe på Steinbrenner och Nyberg med världens goast Bella... Love <3

Nu ska jag väll försöka plugga, är verkligen suprmotiverad, eller?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0