Bläääääääääää

Har rensat avloppet i duschen.... Spydde två gånger så nu hoppas jag fan att det är rent! Spydde iaf inte i duschen utan i toan! Tänker ALDRIG mer göra om det iaf.... Antagligen har ju inte tjejen som bott här innan rensat det eftersom det är två månadersen jag flytta in och det har luktat sen dess men bara blivit värre! Tack så jävla mycket..

Fick lite matlådor med mig upp och har just ätit pasta, brocolli och entrecot! Mycket gott iaf, behövs lite energi efter den persen!

Har lektion två timmar imon.. Värt.. Eller börjar ju kvart över tio, rast klockan elva till kvart över och slutar klockan tolv... så det blir väll snarare en timma... Jävligt värt...

AJA skönt med sol idag, tog en låång skön promenad imorse, får njuta av ljuset nu...

Får sätta mig å plugga lite nu...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0