Studiebesök


Jätte fin utsikt i dimman från skrapan



Museet

Alltså jag har fått så konstiga saker på hjärnan den senaste tiden. Efter att jag såg Bond i söndgas har jag een känsla av att jag ska hugga mig själv i foten som Mr White gjorde.. Så djävulst äckligt. Men jag går och tänker och äcklas och får fantomsmärtor i foten. Känns inte okej. Måste få något annat att tänka på...

Jag tror att någon hungrig liten smurf sitter i min gaderob och äter upp mina tröjor. Tog på mig en tröja idag som jag inte använt på säkert ett år. Fem hål i den. I ett av dom kan jag få in tre fingrar. Det känns inte heller okej eftersom jag inte kan minnas att jag fastnat i något? Skummmmt


Nä nu ska jag kolla på valvakan.

Kalinixta!
XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0