Söndag = Slappa

Vaknade imorse med en skön känsla i kroppen, pigg, åt en god frukost och kollade så klart på sex and the city. Tog bussen till allum och kollade lite på julklappar innan jobbet men hittade inget.

Som varje helg man jobbar så kommer det in folk som är lite kokko och inte har alla hästar i stallet men vad gör det? Dom kan väll få vara dumma och jag kan gå och skratta åt dom i smyg.

Bortskämd som jag är så hämtade pappa mig och lagade en biffmacka till mig när jag kom hem och jag parkerade mig framför tv:n och mitt största söndndags nöje : Gossip Girl

Nu vet jag inte vad jag ska göra, plugga, kolla på tv, ta hand om tvätten, bada bastu, ja valmöjligheterna är oändliga..

Ha d gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0