Nu ligger jag här igen

Som kankse bekant så brukar jag frysa en del. Nu ligger jag här på min soffa med ulltröja och mjukis brallor, scarf och skidstrumpor med mitt tjocka duntäcke över, och fryser! uuush, får mig att längta till Nya Zeeland ännu mer. Ska söka visum på onsdag men innan det ska man tydligen ta bilder och så där. Sen kostar det ju 150 Euro.. Nice price..

Orkade verkligen inte laga middag idag så jag och Johanna gick och käkade pizza på Milano, jag var duktig och åt upp halva pizzan.. bra gjort Anna.. Var så längesen jag åt pizza och det var sååå gott. En kebab med vitlök såklart!

Nu ska jag nog göra mig lite te så kankse jag tinar.

pok

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anna! Länken till mig blogg är fel!!! :( nä nu ska jag sluta läsa bloggar och öva på presentationen istället... :P

2008-11-11 @ 17:45:40
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0