Försova mig, träna, luncha.. sen då?

Jag hade tänkt gå upp tidigt i morse för att sätta mig och plugga, men vaknade klockan nio, skulle åka halv tio.. Så det var bara upp och klä på sig och köra hårdträning idag, riktigt skönt.. Var en sjukt söt kille på gymet idag, ett stort minus var dock hans lila shorts.. Miss?

Efter det blev det en god lunch på 3ans. Kan jag varmt rekomendera om ni har vägarna förbi. Idag blev det laxjärpar med någon typ av tomatsås och potatis! Mums. Det fick bli min brunch..

Nu är det väll tänkt att jag skall sätta mig och plugga men jag hyrde ju tre filmer igår för att jag hade lite beslutsångest och kunde inte bara hyra en utan hyrde istället tre, så kankse sätter på en rulle och försöka läsa lite samtidigt? Bra idé?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha men jag fick dig att läsa! ;) Moment 5 är klart kan jag meddela! Ska sätta mig med analysen av moment 1 så är det klart det me... Sen då? HEMTENTA... Får se hur mycket det blir gjort av det idag! Ska passa på att gå innan ettorna kommer tillbaka från lektionen så jag slipper låsa skolan ;)

2008-11-14 @ 14:30:49
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fy fan va grym du är! jävligt bra jobbat, gjort analys av den också?

2008-11-14 @ 16:57:43
Postat av: Moi again

ajemen vettu! sen går den ju alltid att fylla på...

2008-11-14 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0