En sån kväll

Kvällen började bra med lite vin och stjärnor på is. Rullade in mot stan, men vart ska vi gå? Efter en stunds funderande blev det Nivå. En sak är så sjukt, ofta när jag är ute och är lite salongsberusad, ca två, tre glas vin och folk tror jag är as packad? Vakten frågade "Hur står det till damen?" Jo tack bra! Däremot när man dragit i sig en vinare och lite till och jag knappt vet vad jag heter, är det någon som frågar då? Nää.. Alltså ser jag full ut när jag är nykter och nykter när jag är full, vilket inte känns ok. Sen fortsatte kvällen med många konstiga människor och kommentarer.. haha..




En väldigt rolig kväll summa summarum, syskon, tvillingar,
förlovade eller vad vi nu är


Nu ska jag ta mig en promenix runt delsjön
och sen plugga och vänta på Gossip Girl..


 X X X

Peace


Kommentarer
Postat av: Johanna

väldans vad du ändrar design hit och dit! träffa choffe igår på Kanske, han sa hej.

2008-11-23 @ 13:13:58
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0