Alone

Sitter själv i skolan nu. Är riktigt gött faktiskt. Inget gap. Eller Ulrika är ju här förresten och kokar kaffe till mig och vi myser med lite värme ljus. Försöker plugga lite, och lite har det blivit men känner nästan att det får vara nog för idag. Ska ta mig en sväng på stan och se om jag hittar lite julklappar. Till mig själv! Haha

Sen blir det gymet, ska nog köra riktigt mycket vikter idag och inte så mycket kondition, spinning två dagar i rad får räcka!

Är någon VIP kväll på rörstrand som jag funderar att gå på, 30% på allt, och man får glögg och pepparkakor, det är ju därför jag går dit i sånna fall!

Lyssnar på Beatels nu, så grymma. Synd att man inte levde på deras tid!

Puss o Kram hela dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0