Mors dag!

Jag vill borja med att halsa sa gott till mammi! Saknar dig!

Allt rullar pa har, fortfarande inte sa mycket folk har an. Men manga dumma kunder forgyller dagarna! hehe. Idag fragade tva Tyskar om man maste ha badklder pa sig nar man badar i poolen, eeeh JA TACK!

Vi har fatt nyckeln till nya lagenheten, men har inte flyttat an, kankse gar och kollar hurden ser ut idag!

Euro vision! aaah vad glad jag ar att Ryssland vann eftersom pluchenka och edwin marton var med eftersom det ar tva STORA favoriter! tjoo ho, och greklan kom ju ocksa bra vilket ar roligt da jag borjar kanna mig lite grekisk.. haha eller inte. Har kommit pa att efter bara tre veckor saknar jag Sverige ganksa mycket. Ar lite for hemma kar sa detar nog bra att jag ar har ett tag!

Ar ledig imorgon igen sa da blir det nog stranden. Och en frappe kankse =)

Har vart lite dalig pa att uppdatera nu men jag lever iaf!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hopp där nere i Kreeeeklandet!Hoppas allt är bra med er tjejer!Verkar som om ni har det top, trots skumma tyskar och dylikt. ;) Här i Portsmouth är allt finfint, idag är det luuugnt på kontoret eftersom england har bank holiday och alltså ligger hemma i sina sängar fortfarande. ;) På onsdag ska hela kollektivet på Sex and the city-premiär, härligt!Hela england ahr fått Sex and the city-fever, stora affischer överallt, butikerna är fulla med söta klänningar mm. Lovely!And we´ll for sure get Carried away!;) Sköt om er nu, vi hörs snart!Puss o kram från M&J

2008-05-26 @ 15:11:04
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0