Massage hela dagen

Ja forsta riktiga dagen pa jobbet idag och det var riktigt gott eftersom det jobbar en ny kille pa spaet som behovde en modell att trana massage pa, sa det ar vad jag har gjort idag, hoppas pa samma arbetsuppgifter imorgon =)

Vi har vart o kollat pa det nya boendet och det verkar bra! En valdigt liten garderob bara men battre an det andra, det ar nog allt iofs.. vi kommer dela med tva andra tjejer som verkar valdigt snalla och skotsamma sa det ar bra.. det ligger mitt i Marmara sa det ar en bit till hotellet men det gar en bat dit som kostar 2 Euro...

Nu ar jag super trott sa maste hem och sova snart!

Allt ar iaf bra har och hoppas pa en dag ledigt snart sa jag kan sola och bli brun och fin!

Ja' ! Kalinichta!
(Jag haller pa att lara mig Grekiska alfabetet.....)



Kommentarer
Postat av: Jessi

Fasiken så najs du hare då!! Säg hej to H! Krams

2008-05-13 @ 09:21:16
URL: http://jayworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0