Due weeks!

Nu ar det tva veckor sen vi kom hit och idag fick vi en riktig forsmak av sommaen da varmen antligen kom pa riktigt! Pa jobbet har inte sasongen borjat an och det ar riktigt trist men Ifi lar mig grekiska sa dagarna gar iaf..

Ar ledig pa onsdag och torsdag och hoppas pa lika bra vader som idag sa jag kan bli lite brun! eller brunare... ska forsoka komma ihag att ta med mig sladden till kameran sa kankse jag kan lagga upp lte bilder om det inte ar for segt!

Vi traffar mycket ryssar, tyskar men det kotigaste jag hort hittils var en grek som prata tyska. hhum. Det var aven en tysk som bokat massage, han betalade och jag sa till honom att han skulle byta om. Men nar det val kom till kritan ville han inte ta av sig trojan! DUMMA TYSK! trodde han att det var massage med klader pa. Sa han bara satt och vantade pa sin fru som ocksa va pa massage. Mycket skumt folk finns har iaf..

Man blir ganksa uppskattad som svenska i Grekland.. manga lang blickar och folk som mummlar kommentarer nar man gar forbi, haha blir lite jobbigt ibland men mest roligt.

Har det hant nagot roligt hemma?

φιλακια!!!!

vi har forresten inte flyttat an... hehe inte ens hamtat nyckeln, lite daligt av oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0