Ãåéá óïõ!

Hej alla!

Kul att se att jag har trogna lasare... Hehe det blir som sagt lite dalig text, standarden pa Grekiska datorer ar inte den basta, tur att jag inte tog med min dator for jag tror inte berdband existerar och asolut inte tradlost! Dom ar glada om dom har TV....

Har vart ledig idag och igar. huuur skont som helst, har legat pa beachen idag och haft det gott. Igar skaffade jag kontantkort till telen och var och handlade lite smatt och gott..

Pa jobbet ar det nastan INGET att gora nu, och vi var tre stycken som bara satt och glodda pa varandra i sondags,inte roligt. Dom vet nog inte vad nedskarning ar.. Sa hoppas det blir mer att gora imorgon. Sen pratar dom Grekiska med varandra sa jag forstar inte sa mycket utan sitter brevid som ett fan. Jag och H jobbar inte pa samma hotell for tillfallet. Sa vi kan inte heller pratamed varandra. Vi ar inte lediga pa samma dagar heller... TRIST...

Daremot sa pratar jag ganksa mycket i somen, och nar jag vaknade till sa markte jag att H svara mig i somen, sa i ligger och pratarom natterna men ingen vet om vad! haha

Ha det bra, saknar er!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0