Ella ella!

Imorgon ar det Sveriges dag! det skall firas med pompa och st:at! hehe blir nog lite vin med mera. Men dagen kommer borja med en skon promenad langs stranden till jobbet dar vi ska pa rund tur med ett litet tag runt hela porto carras! HAHA niiice

Idag har jag och E provat pa thallasotherapy! Poooolli orea! Mamma du maste gora det nar du kommer hit! Det ar tva pooler en med 7 ggr sa mycket salt som i doda havet, eller som Dimitra pa jobbet sager.. 'with to much salt in' kankse inte ar helt hundra pa engelskan dar.. Den andra poolen ar med hydrojets som makes massge all over the body! ja det borjar bli lite svengelska har... men men!

Nu ska vi hem och packa ihop vara saker for vi tankte flytta till den andra lagenheten imorgon!

Pussar i massor *

Kommentarer
Postat av: Miss J

Anulla! Allt är bra har i england förutom att min datasladd har pajjat och min mobil e kass. men det är väl sa livet ska vara? pa onsdag drar jag hem till svea o kollar pa fotboll :P jepp jag har kvar lägenheten i lisch sa kollektivlivet fortsatter för mig i höst! kramar!

2008-06-05 @ 22:42:47
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0