Borta bra..

men hemma bast... Saknar sverige, spec nu nar mamma har akt hem och nar det ar FOR varmt for att ligga pa stranden.... OPA! men nu fyller jag ar om en vecka! Ska bli niiice.... MEn det blir ju ingen bruce spingsteen for min del sa njuut kara bror!!

Vi kommer nog fa gora varat projekt arbete ar anda vilket kanns valdigt skont! Jobbet gar bra.. kommer mer oc mer folk... eller folk vet jag inte... ryssar som inte kan engelska!

Nu ska jag ga och klippa mig och farga haret! Hall tummarna for att det gar bra.... aaa lite nervos for att dom ska gora mig gul harig eller ngt!

Imorgon ar det back to work! trist.....

Vad hander hemma?

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Anna.



Mamma kom hem - om än något försenad:-)

Här hemma händer det inte så mycket.

Dagens väder - 15 grader och regnskurar.

Kram.

Pappa

2008-06-26 @ 12:00:38
Postat av: Jayjay

Hej hopp! Här skiner solen för fullt o man arbetar o sliter :) Grattis i förskott.. Idag e d precis 2 v. tills ja fyller år :D Ni verkar ha d najs där borta!! Hälsa den grekiska gudinnan ;) kraaaaaam

2008-06-26 @ 13:11:38
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0