OOOOh vad ...

OOOOh vad skont det ar att vara i Grekland.. iaf nar man ar ledig for da kan man glassa pa stranden! Vill absolut inte jobba imorgon men men... pa fredag fyller ju Elena ar och da blir det kalas igen! Har blivit ganske mycket av det pa senaste! Men Mamma.... inte som pa Smogen iaf so don't worry!

Nu ar det inte ens tva manader tills jag kommer hem och tiden bara springer ivag! Kommer kannas som jag aldrig vart borta! Ni ser ut att ha det underbart hemma pa smogen iaf! Jag vill ocksa!!! Men far bli en trip i september istallet!

Tack sa mycket for alla fina halsningar och mamma o pappa, tack for favorit lukten! Nu luktar jag Anna igen.....

Ska nog ga hem och sova om en stund, det ar vaaaldigt jobbigt att ligga pa stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0