Världens lyckligaste

Oh jag har ett sådant lyckorus i hela kroppen nu, det känns som jag är odödlig. Kan knappt skriva, måste lugna ner mig lite.. Så jag kan berätta för er. Okej då kör vi. Andrea har bokat resa och kommer och hälsar på mig på NZ, kommer bli grymmt love. Men det bästa av allt, praktiken är fixad! Fattar ni vilken sten som lyfts från mitt hjärta. Skall jobba med Göteborg o co, närmare bestämmt kulturkalaset! Kommer passa mig som handen i handsken, hoppas jag...

Får nog ta mig världens löprunda för att få ur mig lite energi så jag kan börja med tentan sen!

Hoppas ni får en lika bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jojo

GRATTIS ANNA!!! Faan va nice! =) Gott nytt år också! =)

2009-01-01 @ 10:15:11
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0