Vad ska man göra andra advent?

Sov alldeles för länge idag, vaknade vid tio tiden, super trött, har antagligen sovit alldeles för länge. Tände andra ljuset i adventsljusstaken och kollade på sex and the city. Kankse borde ta en promenad för att vakna till lite.

Var och lunchade med Katten i Haga igår, hur mysigt som helt och vädligt god köttsoppa, dock var det väääldigt mycket folk eftersom det är julmarknad där på helgerna. Ush, påmindes åter igen om varför jag inte tycker om att gå på stan på helgerna, speceillt inte vid jul.

Stjärnor på is, Markus och Johanna vann. Jag tycker nog Jesper och Alexandra skulle vunnit. Hon är lätt den bästa åkaren av alla som vart med och han har ju också blivit grymm. Kul! Men Grattis Johanna och Markus!

Mamma och Pappa kommer snart hem från Köpenhamn, hoppas dom har köpt något roligt till mig...

Ikväll är det Gossip och jag kommer sitta bänkad som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0