Snart så

Sitter och läser allt om mat och det börjar naturligvis kurra i magen. Kom på att jag inte ätit sedan frukost så nu är det dax! Har suttit ner lite för länge idag. Men snart ska jag åka till Göran för att spela Wii. Det får bli dagens motion.

Har gjort om lite i bloggen så om den är lite konstig får ni ursäkta men orkar inte mer idag..

Har kommit på att jag önskar mig ganksa tråkiga saker i julklapp iår, som ryggsäck, regnbyxor... Får nog fylla på listan med lite mer Anna-saker som pjamas, stickad tröja från Honky dory, ett playstation (bärbart, alltså dagens gameboy). Förra året fick jag ju en resa till Nya Zeeland, så det kan jag ju inte önska mig i år. Kankse en resa till Grekland i sommar? Fast mest av allt vill jag ha en bra LIA. Undra om tomten kommer med det? Tror inte det, får nog fixa det själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0