Media Markt

Vart å flängt runt idag. Var på Media markt och köpte ett sånt där armband till min Ipod. Trodde jag. Jag frågade killarna om det var till den nya nanon och dom svarade ett rungande jaaaa... Jag sitter hemma hos Linda och lilla Leo och fikar, bestämmer mig för att prova mitt nya armband, passar den? Så klart inte, det är ju till den gamla, tänkte att det är lika bra att åka tillbaka med en gång. Sagt och gjort. Häng med nu.. Först skickar informationen mig till en säljare. säljaren skickar mig till en annan säljare. han kan inget och går med det till kontoret. kontoret kan inget. vänta, vänta, vänta och vänta. säljaren kommer tillbaka eftersom ingen på hela media markt kan någonting. tillbaka till informationen där jag äntligen fick mina pengar tillbaka. tog bara 40 minuter. party time.


Kommentarer
Postat av: Helena

Heeeeej anoula mou!!! Hahahaha hände mig EXAKT samma sak idag, helt spookey att läsa ditt inlägg!! Var på media markt idag där samma visa hände.... SJUKT! HATA MEDIA MARKT 4 LIFE!!!

2008-12-01 @ 22:18:21
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0